نیرو ترانس

`` فروشگاه نیرو ترانس ``

با توجه به پیشرفت تجهیزات و تکنولوژی در زمینه جریان های الکتریکی و برق ، فروشگاه نیرو ترانس با کمک متخصصین مجرب و متعهد خود بر آن شد تا در این زمینه به عنوان یکی از شرکت های فعال و پیشرو در تولید و استفاده از محصولات داخلی خوش بدرخشد .

مهم ترین هدف نیرو ترانس جلب رضایت شما عزیزان است و به همین منظور با بهره گیری از تجهیزات به روز موجود در صنعت برق فشار قوی و متوسط در این عرصه به فعالیت خود ادامه می دهد . نیرو ترانس در حال حاضر نماینده رسمی بسیاری از برندهای خوشنام در بازار تهران و سایر شهرهاست .

فروشگاه نیرو ترانس عرضه کننده انواع تابلو برق های صنعتی و سنتی ، ترانس ولتاژ PT  و ترانس جریان CT ، انواع روغن ترانس ، دژنکتور و سکسیونر می باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه  قیمت و موجودی قطعات با فروشگاه تماس حاصل فرمایید. 33934449

جدیدترین محصولات

محصولات پرفروش

نیرو ترانس
الکتروپژواک
الکو پارس

قطعات محصولات

سرکابل

برای اتصال هادی ها به جریان برق در ترانس های ولتاژ برای ولتاژ بالای 1 کیلو ولت با کمک کابل های زمینی استفاده از سر کابل لازم و ضروری است . از مهم ترین کاربردهای سرکابل در صنایع برق می توان به: اتصال کابل ها، انتقال نیرو، کنترل میدان الکتریکی در محلی که دو کابل به هم متصل شده اند یا انتهای کابل است .

سرکابل های موجود در ساختار های گوناگونی وجود دارند و از متریال مختلفی ساخته می شوند که کاربرد هر کدام از آنها در نوع خود منحصر به فرد است .

بوشینگ

بوشینگ ها یکی از مهم ترین تجهیزات موجود در وسایل برق صنعتی همچون ترانسفورماتور های جریان و ولتاژ ، راکتور و کلید های فشار قوی است که قابلیت عبور یک یا چندین هادی از میان محفظه موجود را دارد . لازم به ذکر است ، این محفظه نسبت به هادی ها عایق می باشد .

می توان گفت بوشینگ نوعی عایق یا برقگیر است که با استفاده از آن از یک محصول با ارزش و پر هزینه مانند ترانس جریان یا ولتاژ محافظت لازم انجام می شود .

اهداف ما: لوگو مشتری مداری و رعایت حقوق مشتریان ارائه بهترین خدمات و بهترین کیفیت اهداف ما: مشتری مداری و رعایت حقوق مشتریان ارائه بهترین خدمات و بهترین کیفیت

آخرین مقالات سایت